Tag: Kisah Seram

Penyanyi Misteri Sekolah

Kisah ni bermula masa aku kat kelas. Dalam kelas tu tak ramai dalam 20 lebih macam tu. Kebanyakannya pelajar perempuan lah termasuk aku. Lelaki...

Urban Legend : Satu, Dua.. Satu, Dua..

Kisah seram ini merupakan urban legend yang berasal dari Korea Selatan mengenai seorang pelajar perempuan sekolah tinggi ketika mengulangkaji pelajarannya.
Kisah Misteri

Kisah Misteri Jiran Sebelah

Aku merupakan seorang teruna yang akil lagi baligh berhijrah ke suatu tempat di hujung Pahang dengan harapan dapat mengubah nasib hidupku

Kisah Di Sebalik Bilik Kuliah 4

Aku nak cerita pasal suatu kisah ketika aku belajar di sebuah Kolej. Kisah ini bermula sejak aku dapat tawaran masuk ke kolej. . . .

Sangkaanku Telekung Tergantung, Namun….

Kisah yang nak diceritakan ini berlaku kat diri aku sendiri. Benda ni berlaku dalam lingkungan tahun 2007-2011 iaitu semasa aku sekolah menengah..
Kisah Seram

Kisah Seram : Hantu Step

Bahang malam itu semakin melemaskan. Kipas siling dengan kelajuan maksimum bagai tiada fungsi. Angin yang mengisi bilik D701 itu langsung tidak menyamankan

Kisah Asrama Putera di Awal 90 an.

Bila baca beberapa pengalaman bekas budak2 asrama aku terpanggil tuk menceritakan pengalaman aku sendiri yang masih segar dalam kenangan.
Aspuri

Kisah Histeria Di Aspuri

Kisah ini asalnya dikongsikan oleh Fiksyen Shasha. Dapatkan lebih banyak kisah seram disana Assalamualaikum pembaca. Macam macam kisah histeria yang aku baca kat sini. Jadi...

Kisah Manusia Boleh Tanggalkan Kepala

1958. Dari jauh kelihatan dua beranak ibu dan anak sedang melintasi jambatan kayu di pinggir kampung. Jambatan itu sudah berzaman menjadi alat penghubung buat penduduk-penduduk...

Social Media

25FollowersFollow
1,060FollowersFollow
16,381FollowersFollow
372SubscribersSubscribe

Belajar Bisnes Shopee

Tips Rahsia Temuduga